سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایان نامه ارشد مهندسی برق

 

 

پایان نامه ارشد مهندسی برق

در پایان نامه ارشد مهندسی برق بررسی سیستم های قدرت معمولا بیشترین بخش تحقیقات را به خود اختصاص می دهند. در این نوع پایان نامه ذکر شده که تغییرات شرایط بهره برداری در سیستم های قدرت معمولا باعث ایجاد نوسانات فرکانس پایین خواهد شد. علت وجود این نوسانات در پایان نامه ارشد برق ذکر شده که در بعضی موارد به خودی خود میرا است در بعضی موارد هم ذکر شده که این نوسانات گسترده شده و باعث خارج شدن از مدار در بخشی از سیستم می شود. در پایان نامه ارشد برق از نظر پایداری در سیستمهای قدرت سیگنال کوچک محور توجه قرار دارد. در برخی از این نوع پایان نامه با استفاده از روش T-S فازی یک پایدارساز غیر خطی فازی برای پایداری نوسانات فرکانس پایین در سیستم قدرت طراحی می شود. در روش کار پایان نامه ارشد برق با استفاده از روش T-S فازی معادلات غیر خطی سیستم به یک سری زیر سیستم خطی تبدیل می شوند. در ادامه روش کار این نوع پایان نامه گفته شده که برای هر زیر سیستم خطی با استفاده از روش جبرانسازیتوزیع شده موازی یک کنترل کننده طراحی می شود.و در نهایت با توجه به مجموع کنترل کنندههای خطی داخلی کنترل مننده غیر خطی بدست خواهد آمد. در پایان نامه ارشد برق جهت بدست آوردن شرایط پایداری از معیار پایداری لیاپانوف به صورت نا مساویهای ماتریسی استفاده می شود. در این نوع پایان نامه شبیه سازی نرم افزاری با استفاده از نرم افزار متلب انجام میگیرد. جهت مقایسه نیز پایدار ساز پیشنهادی روی یک سیستم تک ماشینه و چند ماشینه آزمایش می شود سپس با پایدار ساز طراحی شده با روشهای مرسوم مقایسه می شود.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2016.11.17

سفارش پروپوزال و پایان نامه ارشد برق

نرم افزار متلب

مقاله ISI


پایان نامه ارشد علوم تربیتی

 

پایان نامه ارشد علوم تربیتی

در پایان نامه ارشد علوم تربیتی یکی از موضوعات مورد مطالعه مبحث خلاقیت و نوآوری در سازمانها می باشد. دراین نوع پایان نامه از خلاقیت به عنوان یک امر ضروری در سازمانها یاد شده است. در نتایج پایان نامه ارشد علوم تربیتی می خوانیم که وجود نوآوری در سازمانها به خصوص سازمانهای آموزشی بسیار حایز اهمیت و حساس است. یکی از سازمانهایی که در این نوع پایان نامه اغلب به عنوان جامعه هدف مورد مطالعه و تحقیق قرار می گیرد سازمان آموزش و پرورش است. یکی از دلایلی که در این نوع پایان نامه برای انتخاب سازمان آموزش و پرورش به عنوان جامعه هدف ذکر شده است این است که این سازمان اغلب علایق و اهداف خود را به سمت خلاقیت و نوآوری هدایت میکند. در پایان نامه ارشد علوم تربیتی اغلب روش تحقیق و پژوهش از نوع توصیفی از نوع همبستگی است. در این نوع پایان نامه جهت جمع آوری دیتا از پرسشنامه های طراحی شده توسط محقق استفاده می شود.بعد از جمع آوری دیتا کار تجزیه و تحلیل دیتاها توسط نرم افزار SPSS صورت می گیرد.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2016.11.17

سفارش پروپوزال و پایان نامه ارشد علوم تربیتی

نرم افزار SPSS

مقاله ISI


پایان نامه ارشد مرتع و آبخیزداری

پایان نامه ارشد مرتع و آبخیزداری

در پایان نامه ارشد مرتع و آبخیز داری بررسی بهره برداری صحیح از اراضی مرتعی مهمترین هدفی است که در این نوع پایان نامه دنبال می شود. مراتع بیش از نیمی از مساحت کشور را به خوداختصاص داده اند. در پایان نامه ارشد مرتعداری این علم را به عنوان علم اداره پایدار اکوسیستم های مرتعی معرفی کرده اند. دراین نوع پایان نامه سعی شده به راه های بهره برداری صحیح از این اراضی که منجر به بهبود آن می شود پرداخته شود. در پایان نامه مرتعداری محقق با شناسایی مشکلات مرتع و مرتعداری در ایران  سعی در کاهش این مشکلات و افزایش بازده این اراضی می کند. روش تحقیق در این نوع پایان نامه معمولا به صورت توصیفی است.

 

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2016.11.14

سفارش پروپوزال و پایان نامه ارشد مرتع و آبخیزداری

مقاله ISI


پایان نامه ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی

پایان نامه ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی

یکی از موضوعات متداول در پایان نامه ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی مبحث انتقال ژن به گیاهان است. در این نوع پایان نامه به طور معمول علت انتقال ژن ایجاد یک ویژگی جدید به گیاه است.در پایان نامه ارشد زیست شناسی یکی از موضوعات روز دنیا  تولید واکسنها از گیاهان است. در این نوع پایان نامه مراحل انتقال ژن در گیاه به منظور تولید داروی گیاهی بسیار حایز اهمیت است. روش شناسی, میزبان پذیری و مزایا و معایب داروهای گیاهی مهمترین دغدغه های حال حاضر در پایان نامه ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی است. در نتایج پایان نامه ارشد زیست شناسی می خوانیم که با ارایه این روش و پیشرفت آن ممکن است تولید بسیاری از مواد دارویی ارزانتر, راحت تر و قابل دسترس تر شود. همچنین از دیگر مزایای ذکر شده در این نوع پایان نامه این است که این روش خطر آلودگی با مواد عفونت زا,سموم و ویروسها را ندارد.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2016.11.14

سفارش پروپوزال و پایان نامه ارشد زیست شناسی

مقاله ISI

 


پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی شیمی

پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی شیمی

یکی از موضوعات مورد مطالعه در پایان نامه ارشد مهندسی شیمی مدلسازی فرآیند انتقال حرارت در محیط متخلخل است. در این نوع پایان نامه محیط متخلخل به عنوان یکی از کاربردی ترین محیطها معرفی شده است.و یکی از کاربردهای مهم این محیط که در بسیاری از پایان نامه های علوم مهندسی مثل پایان نامه ارشد مهندسی شیمی, پایان نامه عمران و پایان نامه مهندسی مکانیک انتقال حرارت توسط این محیطها است. در این نوع پایان نامه جهت شبیه سازی از نرم افزار کامسول استفاده می شود. در این نوع پایان نامه امکان تعامل این نرم افزار با سایر نرم فزارها همچون متلب و کتیا می باشد.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2016.11.14

سفارش پروپوزال و پایان نامه ارشد مهندسی شیمی

انجام پروژه نرم افزاری

مقاله ISI