سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایان نامه دکتری روانشناسی تربیتی- طلاق عاطفی

پایان نامه دکتری روانشناسی تربیتی- طلاق عاطفی

یکی از موضوعات مورد مطالعه در پایان نامه دکتری روانشناسی تربیتی بررسی روابط عاطفی در خانواده و علل ایجاد طلاق عاطفی می باشد. در پایان نامه دکتری روانشناسی از طلاق عاطفی به عنوان یکی از آسیب های پنهان در خانواده یاد شده است که در تحقیقات گذشته کم تر به آن توجه می شده اما امروزه به دلیل گسترش زیاد آن به عنوان یکی از عوامل اصلی افزایش طلاق در بین زوجین در نظر گرفته می شود. طلاق عاطفی از عواملی است که می تواند صدمات شدید روحی بر زوجین وارد کند. در انجام پایان نامه دکتری روانشناسی شناسایی عوامل مرتبط با طلاق عاطفی میتواند به پژوهشگران کمک کند تا در حد امکان از بروز این پدیده آسیب زا جلوگیری کنند. باتوجه به اهمیت موضوع طلاق عاطفی در جامع و گسترش آن، انجام پایان نامه در زمینه تعیین نقش تمایزیافتگی خود و هوش مینوی در پیش بینی طلاق عاطفی و عوامل ایجاد طلاق عاطفی امری ضروری به نظر می رسد. در انجام این نوع پایان نامه مطالعات به صورت توصیفی از نوع همبستگی صورت می گیرد. به طور معمول در پایان نامه دکتری روانشناسی تربیتی پژوهشگر جامعه اماری مورد پژوهش را زوجین مراجیه کننده به دادگاههای طلاق، مراکز مشاوره در کلانتری ها در یک زمان و یا محل خاص در نظر می گیرد. بهتر است در انجام این نوع پایان نامه جامعه آماری بیشتر از 400 نمونه باشد. در این نوع پایان نامه بعد از ارایه مدل و طراحی پرسشنامه و پر شدن آن توسط افراد جامعه آماری داده های دریافتی توسط ضریب همبستگی و رگرسیون چند متغیره با استفاده از نرم افزار آماری SPSS مورد تحلیل قرار می گیرد. و نتایج به صورت آماری نمایش داده می شود. 

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2016.12.20

سفارش پروپوزال و پایان نامه دکتری روانشناسی

مقاله ISI

نرم افزار SPSS


پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک- فروش اینترنتی

پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک- فروش اینترنتی

در انجام پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک امروزه مطالعه بر روی وی سایت ها رو به گسترش است. در این نوع پایان نامه می خوانیم که تعداد سازمان هایی که محصول خود را از طریق اینترنت و وب به فروش می رسانند روز به روز بیشتر و بیشتر می شوند. امروزه در پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک مطالعات بر روی آیین و قواعد تجارت با تجارت الکترونیک تغییر یافته است. در این نوع پایان نامه گسترش سریع منجر به چالش های جدید بین شرکت ها و مشتریان شده است که محقق جهت انجام پایان نامه این چالش ها رو مورد بررسی و مطالعه قرار می دهد. مشتریان برای یک محصول خاص انتخاب های زیادی دارند و این موضوع منجر به سردرگمی مشتریان در انتخاب بهترین و مناسب ترین محصول می گردد. بنابراین محقق باید راه حل هایی را برای این موضوع پیدا کند و پیشنهاد دهد. در مطالعات حاصل از این نوع پایان نامه می خوانیم که مشکل بسیاری از وب سایت های آنلاین نمایش فهرستی از محصولات بر اساس نیاز و علاقمندی مشتریان در یک زمان محدود است. یکی از بهترین راه حل ها که در این نوع پایان نامه برای این موضوع پیشنهاد شده است سیستم پیشنهاد دهی اختصاصی به هر کاربر است. مطالعه بر روی این نوع سیستم از موضوعات مورد توجه در میان محققان پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک است. در مطالعات این نوع پایان نامه می خوانیم که سیستم پیشنهاد دهی خوب نه تنها به افزایش رضایتمندی مشتریان در هنگام خرید یک محصول را در پی دارد، بلکه موجب افزایش فروش و جذب مشتری جدید نیز می گردد هدف از انجام پایان نامه ارشد با محوریت سیستم توصیه گر این است که این سیستم بتواند با تحلیل رفتار کاربر خود، اقدام به پیشنهاد مناسب‌ترین اقلام می‌نماید. انجام این نوع پایان نامه رویکردی است که برای مواجهه با مشکلات ناشی از حجم فراوان و رو به رشد اطلاعات که انجام این تحقیقات به کاربرکمک می‌کند تا در میان حجم عظیم اطلاعات سریعتر به هدف خود نزدیک شود.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2016.12.18

سفارش پروپوزال و پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک

مقاله ISI


پایان نامه دکتری شهر سازی- تراکم در نظام شهر سازی

پایان نامه دکتری شهر سازی- تراکم در نظام شهر سازی

فروش تراکم یکی از موضوعات جدید در مطالعات پایان نامه دکتری شهر سازی می باشد. در نظام شهرسازی ایران مطالعه بر روی این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است. در پایان نامه دکتری شهر سازی فروش تراکم به عنوان منبع اصلی درآمد شهرداری بدل گردیده است و در مطالعات این نوع پایان نامه می خوانیم که این موضوع تا به امروز تاثیرات مختلفی را بر بسیاری از بخش های زندگی شهری گذارده است. در این نوع پایان نامه از تاثیرات منفی این امر به افزایش قیمت مسکن، آلودگی های زیست محیطی، کاهش سرانه های خدماتی و مشکلات ترافیکی و آمد و شد می توان اشاره کرد. ب طور معمول در این نوع پایان نامه ضمن بیان تعریفی از تراکم و مفاهیم و مبانی مرتبط با آن، اثرات افزایش تراکم ساختمانی بر شبکه معابر،سیمای شهری ، دسترسی به خدمات شهری ،ایمنی و عوارض زیست محیطی مورد بررسی قرار می گیرد. به طور معمول محقق جهت انجام این نوع پایان نامه یکی از محله های شهر مورد نظر خود را به عنوان نمونه انتخاب کردهتحقیقات را بر روی آن منطقه انجام می دهد. در این نوع پایان نامه، محور بررسی تراکم ساختمانی بوده و مشکلات محله مورد مطالعه از این منظر به آزمون گذاشته می شود.در نتایج این نوع پایان نامه می خوانیم که افزایش تراکم و بهره گیری از امکانات بالقوه موجود در بافت های شهری قابل توجیه است.با این حال فعالیت های برج سازی در شهر های ایران نقاط ضعف مشخصی دارد و معیارهای لازم در فرآیند برنامه ریزی و طراحی شهری مورد توجه جدی قرار نگرفته است. در مطالعات حاصل از این نوع پایان نامه گفته شده است که برج سازی می باید با سیاست های تعریف شده ی توسعه شهری همسو باشد. اصول شهرسازی وتوسعه ی شهری حکم می کند تا در ابعاد کالبدی- فضایی برج سازی، مقولاتی نظیر سیما و هویت شهری ، اصول افزایش تراکم، تقسیمات کالبدی شهری، ایمنی، محیط زیست ،حمل و نقل و ترافیک مورد توجه قرار گیرد.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2016.12.18

سفارش پروپوزال و پایان نامه دکتری شهرسازی

مقاله ISI


پایان نامه ارشد علوم اقتصادی

پایان نامه ارشد علوم اقتصادی

در پایان نامه ارشد علوم اقتصادی بررسی پیامدهای ناشی از صنعتی شدن یکی از مقوله های مورد مطالعه در این نوع پایان نامه می باشد. صنعتی شدن اگرچه دستاوردهای فراوانی را برای بشر به ارمغان آورده، اما در کنار آن تلخ کامیهای زیادی را نیزبرای جامعه انسانی رقم زده است. در پایان نامه ارشد علوم اقتصادی ایجاد فشارهای عصبی ناشی از کار، آلاینده های زیست محیطی و عدم امنیت شغلی ازجمله تلخ کامی هایی است که در نتیجه صنعتی شدن ذکر شده است. علاوه بر این دراین نوع پایان نامه می خوانیم که حوادث ناشی از کار ازجمله دستاوردهای زیان بار صنعتی شدن درجهان است و از این رو محقق در انجام این نوع پایان نامه می کوشد تا تعامل صنعتی شدن و حوادث ناشی از کار را با تاکید برجوانان و درمناطق مختلف ایران مورد بررسی قرار دهد. درانجام پایان نامه ارشد علوم اقتصادی با این محوریت محقق به منظور مطالعه و تحقیق در خصوص حوادث ناشی از کار, داده های مورد نیاز شامل حوادث کل و حوادث مربوط به گروه جوانان با رنج سنی متفاوت را در بخش صنعت از سازمان تأمین اجتماعی دریافت می کند. برای انجام این نوع پایان نامه محقق نیاز به داده هایی جهت بررسی صنعتی بودن استان ها نیز دارد که این داده ها را از مرکز آمار طی سالهای مورد مطالعه جمع آوری می کند. سپس محقق جهت انجام پایان نامه از روش امتیاز استاندارد شده و رهیافت داده های پنل استفاده می کند. به طور معمول نتایج تحقیقات این نوع پایان نامه نشان می دهد که توسعه صنعت, زمینه را برای ازدیاد حوادث ناشی از کار افزایش می دهد اما با افزایش اشتغال صنعتی حوادث ناشی از کار جوانان به صورت معنی داری افزایش یافته است در نتایج حاصل از پایان نامه ارشد علوم اقتصادی می خوانیم که ازنظر سیاست گذاری، یافته های این نوع تحقیقات مبین لزوم توجه به استانداردها و تلاش در جهت حفظ سلامت نیروی کاربه خصوص در گروه جوانان درجریان صنعتی شدن مناطق کشورمی باشد.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2016.12.17

سفارش پروپوزال و پایان نامه ارشد علوم اقتصادی

مقاله ISI


پایان نامه دکتری علوم قرآن و حدیث

پایان نامه دکتری علوم قرآن و حدیث

در پایان نامه دکتری علوم قرآن و حدیث مطالعه بر روی روش های نوین پژوهش در قرآن و معناشناسی واژگان یکی از حوزه های مورد مطالعه در این نوع پایان نامه است که به ارتباط نظام مند میان لغات می پردازد. در پایان نامه دکتری علوم قرآن محقق معناشناس و محقق قصد دارد بر اساس دانش لغت، بافت و سیاق آیات و روابط بین متنی آنها مطالعات را انجام دهد و در طی انجام پایان نامه حوزه معنایی و مصادیق خیر، واژه های مرتبط با متضاد علوم قرآنی را بیان نماید. یکی از رهیافت هایی که در طول انجام پایان نامه دکتری علوم قرآن و حدیث محقق به آن دست یافته است  معناشناسی خیرو مفهوم خیرکمالی انسان است که در تحقیقات حاصل از این نوع پایان نامه از ارتباط این کلمه با واژه هایی نظیر ایمان، تقوا، توبه و صبر به دست آمده است. با پژوهش در روابط همنشینی واژه های مثبت و منفی مرتبط با خیر در این نوع پایان نامه محقق سعی می کند که این واژه به درستی و با دقت بیشتری، ترسیم شود و عوامل بازدارنده در کسب خیر کمالی روشن گردد. در نتایج حاصل از پایان نامه دکتری علوم قرآن و حدیث واژه خیر، همنشینی این کلمه با الفاظ مثبت، همچنین بافت و سیاق آیات حاوی این کلمات ضرورت این لوازم را در کسب خیر کمالی آشکار می کند. به علاوهدر این نوع پایان نامه مجاورت خیر با کلماتی که در تقابل معنایی یا متضاد با آن قرار دارند، محققان این نوع پایان نامه را در تبیین صحیح معنای خیر در قرآن یاری می کند. معناشناسی خیر در بیان مفهوم خیر مادی و معنوی، دنیوی و اخروی در تحقیقات بیاری از پایان نامه های علوم قرآنی مؤثر بوده است و راهگشای مفسران و محققان در تشخیص لایه های معنایی بسیاری از آیات قرآن می باشد.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2016.12.18

سفارش پروپوزال و پایان نامه دکتری علوم قرآنی

مقاله ISI