سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایان نامه کامپیوتر در خصوص رایانش ابری

پایان نامه کامپیوتر در خصوص رایانش ابری

رایانش ابری یکی از موضوعات مورد مطالعه در پایان نامه کامپیوتر می باشد. در پایان نامه کامپیوتر با محوریت رایانش ابری می خوانیم که  منظور از رایانش ابری در واقع استفاده از فناوری کامپیوتری بر اساس و مبنای اینترنت است. در این نوع پایان نامه محقق محاسبات کامپیوتری را در فضایی مرتبط با فناوری اطلاعات ارایه می دهد. در مطالعات صورت گرفته در پایان نامه کامپیوتر می خوانیم که نحقق رایانش ابری را مفهومی در حال رشد و پرورش ذکر کرده است که البته در توضیحات این نوع پایان نامه نوشته شده است که فناوری های  زیربنایی همچون تعریف ها و خاصیت ها و ویژگی های ذکر شده در این حیطه به مرور زمان همواره رشد خواهد کرد و دچار تغییراتی خواهد شد. محقق در پایان نامه کامپیوتر تلاش می کند با تعریفی جامع از این حیطه تعریفی کامل از آن را ارایه دهد اما به طور کلی رایانش ابری را به یک اکوسیستم بزرگ که از انواع مختلف مدل ها در آن ارایه شده است. در پایان نامه کامپیوتر محقق رایانش ابری را بر اساس نوع سفارش شبکه به مجموعه ای از منابع رایانشی مثل شبکه ها, سرورها, برنامه های کاربردی, فضای ذخیره سازی و... تقسیم بندی می کند. ویژگی های اساسی که در انتخاب محورهای مورد مطالعه در زمینه رایانش ابری در پایان نامه کامپیوتر برای محققان ذکرشده است شامل  مطالعه در خصوص انواع سلف سرویس های در خواستی, دسترسی های فراگیر به امکانات شبکه و تحقیق در این خصوص می باشد البته محورهای دیگری که در این خصوص در انجام پایان نامه رایانش ابری بسیار مورد توجه است شامل مطالعه بر روی یک کاسه سازی منابع رایانشی و انعطاف پذیری در زمینه امکانات می باشد. در انجام پایان نامه در خصوص رایانش ابری محقق درخصوص هر یک از حیطه های ذکر شده قدرت مانور و گسترده کردن حیطه را دارد. به طور کل در انجام پایان نامه رایانش ابری گستردگی مطالب زیاد است و در هر حالتی  محقق حرفی برای گفتن و ارایه نوآوری در این زمینه را دارد.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.18

تلفن تماس 88783682

سفارش پایان نامه و پروپوزال پایان نامه ارشد و دکتری کامپیوتر

پایان نامه کامپیوتر

مقاله ISI

 


پایان نامه کامپیوتر با محوریت کاربرد داده کاوی

پایان نامه کامپیوتر با محوریت کاربرد داده کاوی

یکی از موضوعت مورد مطالعه در پایان نامه کامپیوتر بحث داده کاوی یا همان Data Mining می باشد. مباحث مربوط به داده کاوی  گستردگی های زیادی را دارد که در انجام ئایان نامه کامپیوتر محققان بخش های مختلفی از آن را مورد مطالعه قرار می دهند. برای انجام این نوع پایان نامه در ابتدا باید بدانیم که اصلا منظور از داده کاوی چیست؟ در توضیحات انواع پایان نامه کامپیوتر می خوانیم که داده کاوی درواقع استخراج انواع اطلاعات از حجم وسیع داده ها می باشد. هدف اصلی از انجام پایان نامه کامپیوتر با محوریت داده کاوی کمک ارائه راه کار های مفید به شرکت ها در جهت کمک به ارتقاء فعالیت ها در بخش داخلی مثل قیمت, قرارگیری محصولات، رقابت در بازار و... می باشد. ارزش انجام پایان نامه دکتری کامپیوتر در زمینه داده کاوی به قابلیت اجرایی بودن این نوع پایان نامه است و زمانی این نوعپایان نامه جنبه کاربردی پیدا می کند که محقق راه کارهای اصولی در زمینه داده کاوی را ارائه دهد. امروزه شرکت های زیادی هستند که به  دنبال راه کارهای کاربردی در زمینه داده کاوی برای انجام هرچه بهتر فعالیت های شرکت خود هستند به خصوص شرکت هایی که مشتریان در کانون توجه آنها قراردارد بنابراین محقق با انجام پایان نامه کامپیوتر به صورت اصولی و کاربردی می تواند علاوه بر تولید علم دراین زمینه در پیشرفت و ارتقاء سیستم اجرایی شرکت ها سهم عظیمی داشته باشد. در انجام پایان نامه کامپیوتر باید محقق این امر را در نظر  بگیرد که فلسفه داده کاوی بر اساس ایجاد ارتباط آینده با گذشته است یهنی محقق باید با توجه به رفتارهای انجام شده در هر زمینه در گذشته و بررسی آنها آینده را پیش بینی کند.با استفاده از این تکنیک محقق قادر خواهد بود بهترین راه کارها را جهت پیشرفت در بخش های مختلف در حوزه کامپیوتر را معرفی کند.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.17

تلفن تماس 88783682

سفارش پایان نامه و پروپوزال پایان نامه کامپیوتر

پایان نامه کامپیوتر

مقاله ISI


پایان نامه حسابداری با محوریت ارزش گذاری سهام

پایان نامه حسابداری با محوریت ارزش گذاری سهام

در انجام پایان نامه حسابداری یکی از موضوعات مورد مطالعه بررسی سهام شرکت و ارزش گذاری آن است در این نوع پایان نامه می  خوانیم که ارزش گذاری هر شرکت بر دو اساس صورت میگیرد اول بر اساس دارایی های آن شرکت و دومین معیار سنجش میزان سودآوری هر شرکت می باشد. در انجام پایان نامه حسابداری یکی از روش های مرسوم در ارزش گذاری سهام شرکت بر اساس دارایی های آن شرکت ارزش اسمی سهام است. در مطالعات پایان نامه حسابداری می خوانیم که منظور از ارزش اسمی سهام همان ارزشی است که در هنگام ثبت شرکت و تاسیس آن برای اوراق سهام منتشر و تعیین می شود. در این نوع پایان نامه ذکر شده است که ارزش اسمی هر شرکت از لحاظ ارزش واقعی نیست و در واقع ارزش مادی و قیمتی ندارد. در انجام پایان نامه حسابداری یکی دیگر از ارزش های در نظر گرفته شده برای  براورد ارزش سهام یک شرکت ارزش دفتری سهام شرکت می باشد که این ارزش پس از کسر بدهی های شرکت از دارایی های آن تعیین می شود. در انجام پایان نامه حسابداری یکی از مهمترین انواع ارزش گذاری بر اساس دارایی های شرکت براورد ارزش بازار سهام شرکت می  باشد که در واقع از طریق براورد عرضه و تقاضا در بازار سهام مشخص می شود. ارزش جایگزینی سهام نیز یکی دیگر از روش های ارزش گذاری بر اساس درارایی های شرکت می باشد. در انواع پایان نامه دکتری حسابداری علاوه بر این روش ها جهت براورد دارایی های یک  شرکت محاسبه ارزش سهام بر مبنای خالص ارزش دارایی های شرکت نیز صورت می گیرد. در این روش جهت محاسبه سهم ارزش یک شرکت دارایی های آن را از بدهی ها کسر کرده و سهام ممتاز را نیز از آن کم می کنند و بر این اساس محاسبات در این زمینه را انجام می دهند.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.17

تلفن تماس 88783682

سفارش پایان نامه و پروپوزال دکتری حسابداری

پایان نامه حسابداری 

مقاله ISI


پایان نامه حقوق بین الملل با محوریت مجازات زندان

 

پایان نامه حقوق بین الملل با محوریت مجازات زندان

در پایان نامه حقوق بین الملل یکی از اصلی ترین مجازات ها برای مجرمانی که مرتکب انواع مختلف جرم شده اند زندان ذکر شده است. در این پایان نامه می خوانیم که این قانون در اکثر کشورها به صورت مشترک می باشد. در تحقیقات صورت گرفته در انواع پایان نامه حقوق می خوانیم که مجازات زندان از سری مجازات هایی هست که از زمان گذشته تا اکنون تغییرات زیادی در روند اعمال آن ایجاد شده است. در قوانین اکثر کشورها در طول زمان سعی و تلاش حاکمان بر روی تغییر روند این مجازات به سمت بهبود و بازپروری مجرمان بوده است و همواره یکی از موضوعات مورد توجه جهت انجام پایان نامه حقوق بین الملل در میان محققان این رشته بررسی روند تغییر در مجازات زندان در کشورهای مختلف می باشد که می تواند موضوع چالش برانگیزی جهت انجام پایان نامه در این رشته باشد. در انجام پایان نامه دکتری بین الملل نیز محقق با تکمیل این موضوعات و سوق دادن آن به سمت بررسی های شهودی و تحقیقات میدانی به بررسی کامل این موضوع می پردازد. در نتایج حاصل مطالعات پایان نامه حقوق می خوانیم که مجازات زندان اگر اصولی و به حق نباشد می تواند مشکلات زیادی را برای مجرمان به وجود آورد. در این نوع پایان نامه ذکر شده است که مجازات زندان باید با توجه به نوع جرم مرتکب شده تعیین شود. در پایان نامه حقوق جزا می خوانیم که اگر مجازات زندان برای مجرم به حق در نظر گرفته نشده باشد می تواند آثار مخرب زیادی را به بار آورد. البته نتایج تحقیقات پایان نامه دکتری حقوق جزا و جرم شناسی نشان می دهد که در حال حاضر مجازات زندان آنگونه  که از آن در مراجع حقوقی انتظار می رود نقش بازپروری در افراد را نداشته است و حتی بعضا موجب ایجا آسیب های جدی از جمله تکرار جرم در افراد شده است.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.16

تلفن تماس 88783682

سفارش پایان نامه و پروپوزال دکتری حقوق

پایان نامه حقوق

مقاله ISI


پایان نامه حسابداری با محوریت حسابرسی

پایان نامه حسابداری با محوریت حسابرسی

یکی از موضوعات مورد تحقیق در پایان نامه حسابداری مبحث حسابرسی است. در این نوع پایان نامه تعاریف کاملا متفاوتی برای حسابداری و حسابرسی ذکر شده است. در پایان نامه دکتری حسابداری از حسابرسی به عنوان فرایندی جهت جمع آوری و ارزیابی و کنترل صورت حساب های مالی یک شرکت و اظهار نظر در مورد آنهاست. اما آنچه در پایان نامه دکتری در خصوص حسابداری ذکر شده است این است که حسابداری فرایندی است جهت تنظیم اسناد و صورت حساب های مالی یک شرکت. در پایان نامه حسابداری می خوانیم که هدف از حسابرسی در یک شرکت نظارت بی طرفانه در خصوص ادعاهای یک شرکت است. در این نوع پایان نامه ذکر شده است که در فرآیند حسابرسی یک شرکت تمامی فعالیت ها و وقایع اقتصادی شرکت مورد بررسی قرارمی گیرد. آنچه در توضیحات پایان نامه دکتری حسابداری محقق نوشته است این است که حسابرسی باید بر اساس برنامه ریزی مناسب انجام شود به طور معمول تاکید اصلی محقق در این نوع پایان نامه این است که در حسابرسی باید جمع آوری اطلاعات و ارزیابی کاملا بی طرفانه صورت گیرد. در نتایج پایان نامه دکتری حسابداری میخوانیم که اگر چه ممکن است نوع و یا قابلیت اتکای شواهد در حسابرسی یک شرکت با سایر شرکت ها متفاوت باشد اما حسابرس باید این را درنظر بگیرد که نحوه جمع آوری و ارزیابی شواهد باید کاملا صحیح و با بی طرفی کامل صورت گیرد. به طور معمول درپایان نامه دکتری حسابداری گفته می شود که نقش حسابرسی جمع آوری شواهد در خصوص ادعاهای یک شرکت است و در اینجا منظور از  ادعا همان اظهارات صریح مدیریت است که در قالب صورت حساب های مالی و سیستمی تجسم پیدا می کند. یکی دیگر از اظهار نظراتی کهپایان نامه دکتری حسابداری در خصوص حسابرسی شده است این است که حسابرسی ریشه در جامعه شناسی دارد و تحقیقات در این  زمینه نشان می دهد که در واقع موقعیت و وظیفه هر شخص توسط انتظاراتی که جامعه برای افراد تعیین کرده است تعیین شده است.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.15

تلفن تماس 88783682

سفارش پایان نامه و پروپوزال دکتری حسابداری

پایان نامه حسابداری 

مقاله ISI