سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایان نامه مدیریت با محوریت بانکداری

پایان نامه مدیریت با محوریت بانکداری

در پایان نامه مدیریت با موضوع بانکداری، به طور کلی بانکداری شامل پذیرش و محافظت از پول و دارایی افراد و نهادهای  مختلف و اعطای متقابل آنها برای دریافت سود تعریف می‌شود. بانکداری به عنوان یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده ساختار سرمایه و نظام پولی کشور مطرح است که می‌تواند به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر بسیاری از جوانب فضای کسب و کار و صنعت تاثیر بگذارد. از این رو بررسی و واکاوی ابعاد مختلف بانکداری، به ویژه در راستای دستیابی به مزایای متقابل برای بانک و مشتریان آن ضروری به نظر می‌رسد.

 

                                                               

 

 

 عموما در ذیل مبحث بانکداری، موضوعات متعددی از زوایای گوناگون مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند و تجزیه و تحلیل ساز و کار اثرگذاری آنها بر معیارهای عملکرد بانک از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله این موضوعات می‌توان به ارزیابی عملکرد بانک، عوامل موثر بر عملکرد بانکهای فعال در بورس اوراق بهادار و تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان بانک اشاره کرد.

در پایان‌نامه مدیریت با موضوع بانکداری، همواره مشتریان به عنوان یکی از مهمترین مولفه‌های اثرگذار بر عملکرد مالی بانک مورد بررسی قرار می‌گیرند که تمامی تصمیمات و برنامه‌ریزیهای بانک با محوریت آنها انجام می‌شود. به عنوان مثال، در روش تحقیق پایان‌نامه مدیریت با موضوع بانکداری،‌ از تکنیکهای متعددی از جمله داده‌کاوی، الگوریتمها و ابزارهای مختلف آماری به  منظور تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان و بخش‌بندی آنها در راستای افزایش جذب، حفظ و جلوگیری از رویگردانی مشتریان بانک استفاده می‌شود. همچنین از دیگر موضوعات بسیار مهمی که به تازگی در زمینه بانکداری مورد مطالعه گسترده قرار می‌گیرد، می‌توان به بانکداری الکترونیکی اشاره کرد که سهم عمده‌ای از موفقیت یا شکست بانکها در فضای کنونی کسب و کار به آن وابسته است.

 

سفارش پایان نامه مدیریت

انجام پایان نامه مدیریت

مقاله isi


پایان نامه مدیریت با موضوع توسعه پایدار

پایان نامه مدیریت با موضوع توسعه پایدار

در پایان نامه مدیریت می خوانیم که بدون شک مفهوم توسعه پایدار یکی از مفاهیمی است که بیشترین توجه را طی سالهای  اخیر در  حوزه مدیریت به خود اختصاص داده است. به طور خلاصه می‌توان اینگونه گفت که توسعه پایدار به معنای تامین نیازهای کنونی بدون در معرض خطر قرار دادن تامین نیاز برای نسلهای آینده است.

 

                            

 

در پایان‌نامه مدیریت با موضوع توسعه پایدار، اهداف اصلی شامل به حداقل رساندن فقر، محافظت از سیاره زمین و رفاه تمامی  افراد در  جامعه مد نظر قرار می‌گیرند. علاوه بر این، به طور خاص، مسائلی از قبیل گرسنگی، امنیت غذایی، کشاورزی پایدار، سلامت عمومی، آموزش مناسب، برابری جنسیتی، مدیریت آب و بهداشت، دسترسی به انرژی، اشتغال و بسیاری از موضوعات کلان دیگر در زیرمجموعه توسعه پایدار مورد بررسی و مطالعه قرار می‌گیرند.

 

در پایان‌نامه مدیریت با موضوع توسعه پایدار، مساله جمعیت و توازن و تناسب آن با ظرفیتهای جامعه به عنوان یکی از  مهمترین  موضوعات مد نظر قرار می‌گیرد. علاوه بر این، منابع موجود و برنامه‌ریزی منابع بالاخص منابع طبیعی و کشاورزی با نگرش توسعه و حفظ منابع موجود بررسی می‌شود. اهداف توسعه پایدار (SDG) که توسط سازمان ملل رهبری و مدیریت می‌شوند، شامل 17 هدف جهانی با 169 هدف خاص در دستور کار بسیاری از کشورها در سطح جهان قرار دارند. مفهوم توسعه پایدار برای اولین بار در گزارش کمیسیون جهانی محیط زیست و توسعه (گزارش بروندلاند) در سال 1987 معرفی شد و از آن زمان به بعد به یکی از مهمترین گرایشها در پایان نامه مدیریت در راستای دستیابی به مزایای گسترده برای نوع بشر تبدیل شد.

انجام پایان نامه مدیریت

سفارش پایان نامه مدیریت

مقاله Isi


پایان نامه اقتصاد با محوریت مدیریت دانش

نگارش پایان نامه اقتصاد با موضوع مدیریت دانش

در پایان نامه اقتصاد با موضوع مدیریت دانش می خوانیم که یادگیری سازمانی و مدیریت دانش از برنامه های مهم جهت بهسازی هر سازمان به شمار می آیند. این دو فرآیند با هم مرتبط و معطوف به کمک به سازمانها جهت گسترش و بهره گیری از دانش و اطلاعات برای تغییر و بهبود مستمر خود هستند. در پایان نامه اقتصاد با محوریت مدیریت دانش، بیان می شود که یادگیری سازمانی باعث افزایش توانایی یک سازمان جهت دستیابی و توسعه دانش جدید می گردد و تمرکز اصلی این نوع مدیریت بر نحوه سازماندهی و استفاده از این دانش به منظور بهبود عملکرد قرار دارد.

 

 

                                           

 

 

پایان نامه اقتصاد  با محوریت مدیریت دانش

درپایان نامه اقتصاد  با موضوع مدیریت دانش، بیان می شود که امروزه مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در محیط های پیچیده و کاملاً  متغیر نقشی اساسی ایفا می کنند و به طور حتم اهمیت آنها در آینده بیشتر خواهد شد.. علاوه بر این، هنگامی که دانش تبدیل به محصولات و خدمات جدید می گردد، برنامه های استراتژیک سازمان ها می توانند به منبع اصلی ایجاد ثروت برای آن ها تبدیل شوند. با توجه به جایگاه و اهمیت ویژه برنامه های مرتبط با یادگیری سازمانی و مدیریت دانش و بهره گیری از آنها برای بهسازی سازمان، لازم است متولیان تحول سازمانی درک کاملی از مفاهیم و ابعاد مختلف این دو برنامه داشته باشند. بنابراین، انجام پایان نامه اقتصاد با گرایش مذکور و تشریح مفاهیم و جنبه های مختلف این برنامه ها امری ضروری به نظر می رسد.

 

انجام پایان نامه اقتصاد

نگارش پایان نامه اقتصاد 


پایاننامه مهندسی مکانیک با موضوع جوشکاری

 

 پایان‌نامه مهندسی مکانیک با موضوع جوشکاری

جوشکاری به عنوان مهمترین فرآیند اتصال قطعات و سازه‌های فلزی شناخته می‌شود که نقش بسیار مهمی در اجرای پروژه‌های مهندسی ساخت و تولید دارد. در پایان‌نامه مهندسی مکانیک و مواد با موضوع جوشکاری، انواع فرآیندهای جوشکاری از جمله جوشکاری قوسی،  جوشکاری مقاومتی، جوشکاری لیزری به طور گسترده مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گیرند.

جوشکاری به عنوان تنها راه حل اتصال قطعات در بسیاری از کاربردهای فنی و مهندسی شناخته می‌شود و اجرای صحیح آن می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در سلامت یک سازه و افزایش طول عمر آن داشته باشد. در  پایان‌نامه مهندسی مکانیکو مواد با موضوع جوشکاری،‌ هر یک از انواع فرآیندهای جوشکاری با توجه به جنس مواد مد نظر، هزینه انجام جوشکاری، سرعت اجرا و خواص مکانیکی لازم بالاخص استحکام انتخاب می‌شوند.

 

 

                                                                                  

 

طی سالهای اخیر، تکنیکها و روشهای نوینی در زمینه جوشکاری پیشنهاد و معرفی شده‌اند و هم‌اکنون برخی از این تکنیکها در سطح صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، فرآیند جوشکاری اصطکاکی-اغتشاشی (FSW) یکی از این فرآیندهاست که بدون ذوب کردن فطعات فلزی،‌ امکان جوشکاری تمیز و دقیق را فراهم می‌کند.

یکی از مهمترین مسائل در تمامی فرآیندهای جوشکاری،‌ توجه به فرآیندها و پدیده‌های حرارتی در حین اتصال است که می‌تواند تا حد زیادی خواص اتصال را تحت تاثیر قرار دهد. به این منظور، در روش تحقیق پایان‌نامه مهندسی مکانیکو مواد، از نرم‌افزارهای مهندسی برای پیشبینی، تحلیل و ارزیابی پدیده‌ها و رخدادهای حرارتی استفاده می‌شود. همچنین ایجاد عیوب احتمالی در حین فرآیند جوشکاری یا پس از آن به عنوان یکی از عوامل موثر بر خواص اتصال و قطعه نهایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انجام  پایان نامه مهندسی مکانیک

سفارش پایان نامه مهندسی مکانیک

مقاله isi


پایان نامه مهندسی برق با موضوع سلول خورشیدی

 

 

پایان نامه مهندسی برق با موضوع سلول خورشیدی

 

درپایان نامه مهندسی برق با موضوع سلول خورشیدی گفته می‌شود که سلول خورشیدی یا سلول "فوتوولتائیک"، عمل تبدیل فوتونهای دریافتی از نور خورشید به انرژی الکتریسیته را انجام می‌دهد. سلولهای خورشیدی کاربردهای بسیار گسترده‌ای دارند و به عنوان یکی از فناوریهای کلیدی در دستیابی به منبع انرژی پایدار محسوب می‌شوند. اساس کارکرد سلولهای خورشیدی، قابلیت برخی از مواد برای گسیل (انتشار) الکترونها در اثر برخورد نور به آنهاست.

 

                                  

 

سیلسیم به عنوان یکی از پرکاربردترین مواد نیمه‌هادی شناخته می‌شود و به عنوان مهمترین ماده در سلولهای خورشیدی کاربرد دارد. درپایان نامه مهندسی برق، نور خورشید متشکل از ذرات بسیار ریزی به نام فوتون تعریف می‌شود که هنگام برخورد این ذرات به اتمهای سیلسیم سلول خورشیدی، انرژی خود را برای آزاد کردن الکترونها مصرف کرده و آنها را از اتمها جدا می‌کنند. فوتونها را می‌توان با توپ سفید در بازی بیلیارد مقایسه کرد که هنگام برخورد به توپهای رنگی انرژی خود را به آنها انتقال می‌دهد. اما این تنها یک بخش از عملکرد سلول خورشیدی است و مرحله لازم بعدی، ایجاد عدم توازن الکتریکی درون سلول خورشیدی به منظور هدایت الکترونهاست.

ایجاد این عدم توازن به واسطه ساختار داخلی سیلسیم امکان‌پذیر است. اتمهای سیلسیم در یک ساختار متراکم کنار هم قرار گرفته‌اند و وارد کردن مقدار کمی از سایر عناصر در این ساختار (داپینگ)، دو نوع سیلسیم تولید می‌شود که سیلسیم نوع n و سیلسیم نوع p نام دارد. با قرارگیری این دو ماده در کنار هم در یک سلول خورشیدی، یک میدان الکتریکی ایجاد می‌شود که  هنگام برخورد فوتونها، موجب هدایت منظم الکترونها شده و جریان الکتریکی لازم برای تامین انرژی مورد نیاز در انواع سیستمها و قطعات از ماشین‌حساب گرفته تا ماهواره‌ها فراهم می‌شود. سلولهای خورشیدی، حوزه کاملا جدیدی در داخل کشور محسوب می‌شوند و از اینرو به تازگی تحقیقات گسترده‌ای در زمینه ساخت آنها درپایان نامه مهندسی برقانجام می‌شود.

 

انجام پایان نامه مهندسی برق

سفارش  پایان نامه مهندسی برق

مقاله Isi