سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل نگارش یک پایان نامه مدیریت چیست؟

مراحل نگارش یک پایان نامه مدیریت چیست؟

اگر در حال نوشتن یک پایان نامه مدیریت هستید و می خواهید یک پایان نامه خوب ارائه کنید ممکن است سراغ کارهای پژوهشی و تحقیقی قبلی خود بروید. با استفاده از این مطالب می توانید پایان نامه و پروپوزال خود در رشته مدیریت بازرگانی را بنویسید.در نگارش یک پایان نامه مدیریت خوب تمرکز و سلطه کامل بر موضوع پروپوزال شرط اول است. بهتر است زمانی را برای صحبت با افراد دیگر درباره عقایدی که می خواهید درباره آنها تحقیق کنید اختصاص دهید و می توانید با مشاوره در این زمینه، اطلاعات خوبی استخراج کنید.

 

 

                                                                                                    

 

مدیریت حوزه کوچک اما مهمی در بخش مطالعات بازرگانی است. چنانچه موضوعات متعددی در رابطه با نگارش پایان نامه مدیریت بازرگانی یا پروپوزال خود در ذهن دارید ایجاد طرح کلی از عقاید مطرح شده در گروه مشاوره و تمرکز روی مسائل یا بحث کردن درباره آنچه در طول این پروسه روی آن تمرکز کرده اید می تواند کمک موثری به شیوه بهتر نگارش پایان نامه مدیریت شما داشته باشد.برای درک بهتر موضوع پایان نامه بهتر است یک طرح کوتاه با تقلید از یک پروپوزال پایان نامه مدیریتانتخاب کنید و با نظرات خود مقایسه کنید. برای مثال سعی کنید در پایان نامه مدیریت خود شیوه ها و فاکتورهای مدیریتی، سنجش عملکرد های موثر در این زمینه، اهداف, تمایزها و شاخص ها را به کار ببرید.  حتما به یاد داشته باشید قبل از شروع به تحقیق برای نوشتن پایان نامه مدیریت یا هر پایان نامه دیگری باید با مشاور خود صحبت کنید و اطمینان حاصل کنید موضوعی که برای پایان نامه خود انتخاب کرده اید در زمینه رشته تحقیقی شما جدید است. اولین باری که شروع به تحقیق درباره موضوع پایان نامه می کنید در واقع زمان خود را برای تحقیق و پژوهش در آن زمینه سرمایه گذاری کرده اید. 

سفارش پایان نامه مدیریت

انجام پایان نامه مدیریت


پایان نامه دکتری خود را تمام کنید

پایان نامه دکتری خود را تمام کنید

بسیاری از دانشجویان دکتری، ترم آخر دانشگاه مشغول نوشتن پایان نامه دکتری هستند. آیا همه آنها این کار را بدرستی انجام می دهند، آنچه در ذهن این افراد ازنگارش پایان نامه است در واقع نوشتن یک متن 300 صفحه ای است برای اینکه بهتر متوجه شوید سوپروایزر به آنها گفته است در نوشته بعد از هر کلمه از فاصله دوبل استفاده کنید اما آنها فقط یک فاصله داده اند و اینچنین است یک متن بسیار طولانی در قالب دکتری ارائه کرده اند.برای نگارش یک پایان نامه دکتری خوب بهتر است مقدمه و نتیجه گیری را با هم بنویسید این باعث جمع بندی از پایان نامه می شود، استفاده از اپلیکیشن گوشی های هوشمند به شما اجازه می دهد تکالیف قابل توجه، ضرب العجل و امور مرتبط در نوشتن مقاله مورد نظر خود را جمع بندی کرده و روی آنها متمرکز شوید.

 

                                                                                                                  

سوالاهایی که پاسخی برایشان ندارید را نادیده نگیرید بلکه به آنها توجه بیشتری کرده و سعی کنید حتما پاسخ منطقی برایشان بیابید. احتمالا به خاطر فشردگی دروس ترم پایانی و اضافه شدن پایان نامه احساس خستگی می کنید بهتر است از واژه نامه یا همان لغت نامه برای نگارش پایان نامه دکتری استفاده کنید.در انتها پایان نامه، حتما فید بکی از سوپروایزرخود داشته باشید. فراموش نکنید نگارش پایان نامه دکتری رقابت در داشتن تعداد صفحات بیشتر نیست و نباید شاهکار هنری باشد بلکه ارائه هر چه بهتر یک نوشته علمی و آکادمیکی و طرح موضوع جدید در زمینه رشته مطالعاتی شماست. از اینرو مراقب نگارشتان باشید، اولین پیش نویس را نوشته، یک ساعت رهایش کنید دوباره برگردید و اینبار با دید نقادانه تری آن را مرور کنید.  از همکلاسی، دوست خود کمک بگیرید تا زودتر به هدف واقعی خود نزدیک شوید. وقتی مشغول نگارشپایان نامه دکتری هستید خود را حبس نکنید اگر می توانید بیرون بروید از هوا، درختان و خورشید استفاده کنید.

سفارش پایان نامه دکتری

انجام پایان نامه دکتری


پروپوزال پایان نامه چیست؟

 

پروپوزال پایان نامه چیست؟

پروپوزال به طرح کلی نوشته پایان نامه گفته می شود. برای نگارش یک نوشته آکادمیکی یافتن نکات کلیدی پایان نامه و ایجاد طرح منطقی در نگارش پروپوزال پایان نامه شما مرحله به مرحله اعمال می شود. انجام یک پروپوزال عالی یعنی شما در مسیر موفقیت قرار دارید. چنانچه هیئت علمی، پروپوزال شما را بپذیرد این یقین برایتان ایجاد می شود که تکلیف پایان نامه بعدی شما نیز پذیرفته خواهد شد.

ماهرانه ترین روش برای نگارش یک پروپوزال پایان نامه حرفه ای انتخاب موضوعی مناسب است. به ندرت پیش می آید که استادتان مسئله بخصوص یا موضوعی را برای تحقیق و بررسی به شما پیشنهاد کنند، اما راه بهتر این است خودتان در جستجوی موضوع پروپوزال پایان نامه تان بروید.

 

 

                                                                                                             

 

 

 

 

البته یافتن موضوع مناسب برای تحقیق چندان هم آسان نیست. بیشتر اوقات دانشجویان، آپشن های موضوعی متفاوتی را امتحان می کنند، تحقیق و بررسی زیادی در این مورد انجام می دهند و در نهایت طرح کلی بسیار دشواری را برمی گزینند.

قانون نگارش طرح کلی پروپوزال پایان نامه شامل این بخشهاست:

صورت مسئله، سوال و فرایض

بیان ارزش تحقیق

ارائه مثال هایی از تحقیق قبلی

بحث درباره روش های منتخب

توصیف یک تحقیق قابل توجه، اهداف و انتظارات

بعد از انتخاب موضوع مناسب، شیوه نگارش پروپوزال پایان نامه حائز اهمیت است. چه برای پایان نامه دکتری پروپوزال بنویسید، چه یک نوع پروپوزال فارغ التحصیلی، در هر صورت باید از اصول خاصی در این زمینه پیروی کنید.

شما موضوع خود را انتخاب کرده و حالا باید حوزه ای را انتخاب کنید که به آن علاقمند هستید و می خواهید در آن زمینه تحقیق کنید. سپس نیاز به سوالات تحقیقی پیرو یک قاعده کلی دارید. نکته مهم در نگارش پروپوزال، ساختار نگارشی آن است. همراه با نگارش طرح کلی، شما نیازمند نوشتن یک پیش نویس هستید، در کنار استفاده از ابزار، سرفصلها، فاصله گذاری ها، نکات بسیاری وجود دارد که ذهنتان را برای نگارش بهتر تقویت خواهند کرد.  

سفارش پایان نامه 

انجام پایان نامه 


انجام پایان نامه مدیریت مالی 3

انجام پایان نامه مدیریت مالی 3

انجام پایان نامه مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد توسط نیروهای متخصص انجام می شود. رشته مدیریت مالی در دانشگاه سعی در تربیت افرادی دارد که در آینده قرار است در شرکت های دولتی و خصوصی مشغول به کار شوند. در این رشته دانشجویان با تئوری های مالی بسیار زیاد سر و کار خواهند داشت. انجام پایان نامه مدیریت مالی نیز بر همین اساس است که شامل تئوری های مالی و پرداختن به اصول آن است. پایان نامه مدیریت مالی باید به تحلیل امور مالی موجود در شرکت ها بپردازد. دانشجویان این رشته بیشتر واحدهایی را که در دانشگاه می گذرانند مربوط به صورت های مالی می شود. لذا انجام پایان نامه نیز بیشتر به همین موارد می پردازد. همانطور که فارف التحصیلان این رشته در بازار کار وارد شرکت های خصوصی و دولتی می شوند و منابع مالی آن ها را بررسی می کنند که چگونه می توان از آن ها بهترین استقاده را برد در انجام پایان نامه مدیریت نیز باید به همین امور پرداخت. انجام پایان نامه مدیریت مالی شامل تجزیه و تحلیل صورت های مالی شرکت ها، چگونگی استفاده از منابع مالی و ... می شود.

 

                                                                                                

 

 

آینده شغلی این رشته بسیار عالی است و فارغ التحصیلان در این رشته می توانند در شرکت های مختلف به سرمایه گذاری بپردازند. رشته مدیریت مالی باید فارغ التحصیلانی قوی از نظر علوم مالی داشته باشد و همچنین افرادی که قدرت تجزیه و تحلیل بالایی دارند می توانند در این رشته موفق شوند. لذا افراد باهوشی که رشته مدیریت مالی را انتخاب می کنند باید به آن علاقه نیز داشته باشند تا بتوانند حداکثر استفاده از این رشته را در بازار کار ببرند.در انجام پایان نامه مدیریت مالی نیز به مسائلی از این قیبل می توان پرداخت. مسائلی همچون نحوه استفاده از منابع در یک سازمان، چگونگی تجزیه و تحلیل امور مالی و ...

انجام پایان نامه مدیریت

سفارش پایان نامه مدیریت


پایان نامه مدیریت و رعایت قوانین نگارش

پایان نامه مدیریت  و رعایت قوانین نگارش

 

انجام پایان نامه مدیریت نیازمند رعایت اصول و قوانینی است که برای هر پایان نامه ای ضروری می باشد. در اینجا قصد داریم این قوانین را بررسی نماییم:

انجام پایان نامه مدیریت نیازمند رعایت قوانین نگارشی است. برای مثال یکی از کلماتی که در پایان نامه  ها بسیار استفاده می شود کلمه "و غیره" است. آیا استفاده از کاما پس از "و غیره" درست است؟

به عنوان مثال به این جمله دقت کنید: فناوری های مختلف مانند جاوا، مایکروسافت، یونیکس و غیره؟

اگر در انجام پایان نامه مدیریت از منابع غیر فارسی استفاده می کنید باید بدانید که بسیاری از نویسندگان غیر انگلیسی زبان در هنگام نوشتن یک مقاله پژوهشی با چالش مواجه می شوند.

کلمه "و غیره." در متن پایان نامه مدیریت می تواند برای نشان دادن این باشد که تنها برخی از اقلام از یک لیست استفاده شده است. به طور کلی، در انگلیسی آمریکایی، اگر "غیره" در وسط جمله استفاده می شود، آن را با یک کاما دنبال می کنند. برای مثال به این جمله دقت کنید: تنیس، فوتبال، بیس بال و غیره، بازی های فضای باز هستند. با این حال، اگر این کلمه در انتهای جمله ظاهر شود، به عنوان آخرین علامت نقطه گذاری عمل می کند. این نباید با کاما دنبال شود، چه در روزنامه یا در یک پایان نامه. (در خارج از منزل، ما تنیس، فوتبال، بیس بال و غیره بازی کردیم).

 

                                                                                                      

 

 

 

در انجام پایان نامه مدیریت باید از شروع جملات با عدد یا اختصار اجتناب کرد. اما گاهی اوقات مجبور به استفاده از اعداد در ابتدای جملات هستیم.

برای مثال دقت کنید که در بخش «نتایج» یک پایان نامه، ممکن است برای شروع با اعداد راحت تر باشد، همانطور که «15? از گیاهان زنده ماند» یا «48? از بیماران بهبودی یافت». در چنین مواردی، اینگونه باید نوشت: همانطور که در "پانزده درصد از گیاهان. . . "یا" چهل و هشت درصد از بیماران. . "یا جملات را بازنویسی کنید، همانطور که " از گیاهان تحت درمان، 15 درصد زنده ماند "و یا" تقریبا نیمی (48?) بیماران بهبود یافته است.

انجام پایان نامه مدیریت 

سفارش پایان نامه مدیریت