سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش تحول

 

گرایش مدیریت بازرگانی از رشته مدیریت اولین بار در سال 1333 تحت عنوان علوم اداری در موسسه علوم اداری زیر نظر دانشکده حقوق دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه کالیفرنیای جنوبی برگزار شد. در حال حاضر این رشته در اکثر دانشگاه‌های کشور تحت عنوان مدیریت دولتی و با گرایش‌های مختلف در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تدریس می‌شود. هدف از این رشته عبارت است از: آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمانها، اداره‌ها و شرکتهای دولتی و خصوصی و نیز آشنایی دانشجویان با کاربرد روشهای علمی درمدیریت.

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش تحول


این رشته به دلیل برخورداری از گرایش‌ها و زیرمجموعه‌های گوناگون دارای بازار کار وسیع در بخش‌های دولتی و خصوصی می‌باشد. فارغ التحصیلان این رشته در زمینه‌های تشکیلات سازمانی، منابع انسانی، سیستم‌های اطلاعاتی و دیگر مباحث مطرح در مدیریت در سطوح کارشناسی و مدیریتی در بخش خصوصی و دولتی قادر به فعالیت می‌باشند، همچنین این فارغ التحصیلان بعنوان مشاور یا مجری در زمینه سیاست‌گذاری‌های بخش دولتی می‌توانند فعالیت کنند. توصیه پاپیروس به دانش آموختگان این رشته این است که نسبت به کسب مهارتهای عمومی و تخصصی (زبان، ICDL و ... ) تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

برای تحصیل در این رشته چه چیزهایی مورد نیاز است؟
?    علاقه مندی به مفاهیم و مباحث مدیریت (بسیار مهم)
?    قدرت و توان ادراک، تجزیه و تحلیل و نهایتا حل مشکلات مدیریتی
?    کسب مهارتهای عمومی و تخصصی (زبان، ICDL و ... )
?    داشتن روحیه نوگرایی و ایجاد تحول

برخی از سرفصل‌های رشته مدیریت بازرگانی گرایش تحول


1.    الگوها و نظریه‌های تحول سازمان و مدیریت
2.     مدیریت دانش و سازمان‌های یادگیرنده
3.     مباحث ویژه در مدیریت تحول
4.     آسیب‌شناسی و مشاوره سازمانی
5.     رهبری سازمانی و تحول
6.    نظریه و فرایند تحول سازمانی
7.    نظریه‌ها و فرایند ارتباطات سازمانی

اگر بخواهیم تعریفی دقیقتر از اهداف رشته مدیریت بازرگانی گرایش تحول داشته باشیم باید گفت هدف این رشته پذیرش فارغ التحصیلان دوره‌های کارشناسی و پرورش افرادی است که قادر باشند در زمینه‌های ذیل انجام وظیفه نمایند:

?    اداره و راهبری مؤثر و کارآمد سازمان یا یک بخش تخصصی از آن نظیر بخش‌های تولیدی، بازاریابی و فروش، اطلاعات و مالی
?    ایجاد تحول در یک بخش تخصصی سازمان
?    طراحی، هدایت و رهبری تحول در کل سازمان پس از کسب تجارب عملی در مدیریت
?    کارآفرینی با ایجاد فعالیت‌های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمان‌های جدید
?    ارائه خدمات مشاوره‌ای و مطالعاتی در زمینه‌های مزبور به مدیران سازمان‌های اقتصادی و اجتماعی

در بخش انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش تحول نیز مانند دیگر رشته‌های مشابه، دانش آموخته می‌باید علاوه بر آشنایی با دانش رشته‌اش، با نرم‌افزار‌های رشته خود آشنایی کافی داشته باشد. علاوه بر آن برای انجام پایان نامه، آشنایی با نرم افزار‌های آماری مانند  SPSSنیز یکی از باید‌هاست. در این رشته Edex با داشتن کارشناسان ارشد و دکترای حسابداری، در نوشتن و انجام کلیه امور پایان نامه، مشاور و دستیار محققان و دانش آموختگان عزیز خواهد بود.
بخشی از خدمات ارائه شده توسط این موسسه در زمینه مدیریت بازرگانی گرایش تحول انجام و نگارش پروپوزال مدیریت دولتی گرایش تحول، انجام و نگارش پایان نامه مدیریت دولتی گرایش تحول، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش تحول، انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت تحول، پذیرش مقالات مدیریت دولتی گرایش تحول اکسپت و چاپ مقاله ISI در رشته مدیریت دولتی گرایش تحول، استخراج مقاله علمی و پژوهشی و ISI از پایان نامه های رشته مدیریت تحول، انجام تحلیل های فصل چهار پایان نامهرشته مدیریت دولتی گرایش تحول، نگارش مقالات علمی و پژوهشی در رشته مدیریت دولتی گرایش تحول، نگارش مقالات ای اس ای ISI در رشته مدیریت تحول، نگارش مقاله ISC در رشته مدیریت دولتی گرایش تحول، پذیرش و اکسپت مقالات مدیریت دولتی گرایش تحول از مجلات ISI معتبر، چاپ کتاب از پایان نامه در رشته حسابرسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، تبدیل پایان نامه های مدیریت دولتی گرایش تحول به کتاب با مجوز وزارت ارشاد اسلامی است.

نمونه‌هایی چند از پایان‌نامه‌های انجام شده در زمینه مدیریت بازرگانی گرایش تحول


o    بررسی نقش واسط رفتارهای تسهیم دانش کارکنان در ارتباط بین هدف گرایی و رفتارهای نوآورانه کارکنان x
o    بررسی میزان شکاف کیفیت خدمات در شرکت بیمه x با استفاده از مدل سروکوال
o    بررسی رابطه بین گرایش به کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک در شهرستان x
o    رابطه بین تعهد سازمانی و ادراک کارکنان از رفتار سیاسی مدیران در سازمان x شهر x

 

منبع: پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش تحول