سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی

هدف از رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل، ارزیابی راه حل‌های مختلف در مورد هر مسأله و تصمیم گیری و اجرای تصممیمات اتخاذ شده است.

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی

رشته مدیریت بازرگانی شامل مدیریت مالی، مدیریت تحول، بازاریابی بین‌المللی و بازاریابی داخلی، روابط انسانی، فنون تجزیه و تحلیل سیستم‌های اطلاعاتی و امور مالی و اقتصادی برای نیل به اهداف ذیل دایر شده است:
?    افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بر مدیریت، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل، ارزیابی راه حل‌های مختلف در مورد هر مسأله و تصمیم گیری و اجرای آن؛
?    آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌ها و مؤسسات بازرگانی ـ تجاری و صنعتی؛
?    افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژی و سیاسی و تطبیق برنامه‌های سازمان با شرایط جدید؛
?    ایجاد زمینه لازم برای رشد فردی و حرفه‌ای.
فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث مربوط به بازار، مباحث تدوین استراتژی‌های سازمانی، شناخت مشتریان و نحوه ارتباط با آن‌ها، شناخت فرایندهای فروش، بازاریابی و خدمات به مشتریان زمینه لازم جهت استخدام در واحدهای بازرگانی سازمان‌ها را داشته و نسبت به سایر گرایش‌های مدیریت با توجه به نبود رشته‌ای جایگزین از بازار کار مناسبی برخوردارند. ضمن اینکه دانشجویان این رشته با توجه به شناخت کافی از کسب و کار و نحوه ایجاد تجارت موفق شانس زیادی برای موفقیت در حیطه کارآفرینی و تشکیل کسب و کار جدید دارند.
فارغ التحصیلان این رشته به خوبی می‌توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند. انتظار می‌رود این فارغ التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیتهای بیشتری را در سطوح بالای سازمان عهده دار شوند. علاوه بر این، فارغ التحصیلان این دوره می‌توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروز در موسسات بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است، مشغول بکار شوند.


برخی از سرفصل‌های رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی


1.    اقتصاد بازرگانی ایران
2.    مدیریت سرمایه گذاری
3.    سازمان‌های پولی و مالی ایران
4.    بازارها و نهاد‌های مالی
5.    بازارشناسی و مسائل بازاریابی

برای تحصیل در این رشته چه چیزهایی مورد نیاز است؟
?    علاقه مندی به مفاهیم و مباحث مدیریتی و بازرگانی
?    قدرت و توان ادراک، تجزیه و تحلیل و نهایتا حل مشکلات مدیریتی و بازار
?    کسب مهارت‌های عمومی و تخصصی (زبان، ICDL و ... )
?    مهارت‌های روابط عمومی بسیار بالا
در بخش انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی نیز مانند دیگر رشته‌های مشابه، دانش آموخته می‌باید علاوه بر آشنایی با دانش رشته‌اش، با نرم‌افزار‌های رشته خود آشنایی کافی داشته باشد. علاوه بر آن برای انجام پایان نامه، آشنایی با نرم افزار‌های آماری مانند  SPSSنیز یکی از باید‌هاست. در این رشته Edex با داشتن کارشناسان ارشد و دکترای حسابداری، در نوشتن و انجام کلیه امور پایان نامه، مشاور و دستیار محققان و دانش آموختگان عزیز خواهد بود.
دپارتمان مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی متشکل از پزوهشگران برتر دانشگاهی در مقطع ارشد و دکتری به شما دانشجویان عزیز خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد . این دپارتمان آماده ارائه خدماتی مانند: انتخاب موضوعات جدید در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی به همراه مقاله بیس Base جدید، پیشنهاد موضوعات جدید رشته مدیریت بازرگانی داخلی، نگارش پروپوزال در رشته مدیریت بازرگانی داخلی، انجام و نگارش پایان نامه در مدیریت بازرگانی داخلی، انجام تحلیل‌های آماری در رشته مدیریت بازرگانی داخلی، انجام تحلیل‌های فصل چهار پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی داخلی، استخراج مقاله از پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی داخلی، ترجمه مقالات بازرگانی داخلی، نگارش مقالات علمی و پژوهشی در رشته مدیریت و بازرگانی داخلی، نگارش مقالات ای اس ای ISI در رشته مدیریت بازرگانی داخلی، نگارش مقاله ISC در رشته مدیریت بازرگانی داخلی، پذیرش اکسپت فوری مقالات رشته مدیریت بازرگانی داخلی از مجلات ISI معتبر، چاپ کتاب از پایان نامه در رشته مدیریت بازرگانی داخلی، تبدیل پایان نامه به کتاب در رشته مدیریت بازرگانی داخلی می باشد.

نمونه‌هایی چند از پایان‌نامه‌های انجام شده در زمینه مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی:
o    بررسی نقش بازاریابی خرد در اثربخشی انتقال پیام در مسافران تورهای گردشگری در شهر x
o    بررسی  رابطه بین مشارکت مدیران میانی و عملیاتی در تصمیم‌گیری‌های سازمانی و رضایت شغلی در x
o    بررسی شاخص‌های  محوری در تدوین یک برنامه رفاهی مناسب (کمی وکیفی) و میزان تاثیر‌گذاری هر یک از شاخص‌های در افزایش سطح رضایت‌مندی کارکنان x
o    بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر میزان سرمایه‌گذاری داخلی (تولیدات صادراتی) در منطقه آزاد تجاری x
o    بررسی‌ کارآیی‌ داخلی‌ پخش‌ آگهی‌ بازرگانی‌ تلویزیونی‌ در صدا و سیمای‌ ج‌.ا.ا. مرکز شهر x
o    بررسی ویژگیهای استراتژیک داخلی صنایع x کشور از دیدگاه مدیران این صنایع

 

منبع: پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی