سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایان نامه | پایان نامه - نرم افزار spss

 

پایان نامه ای می تواند موفق باشد که دارای استفاده از تکنولوژی روز دنیا بوده و قابلیت ایجاد مقالات کاربردی و مطرح ژورنالی را داشته باشد بنابراین بهره گیری از نرم افزارهایی که این نیاز را رفع کند جز اساسی این نیاز می باشد. خروجی اصلی نتایج و اطلاعاتی می باشد که محقق به دست می آورد بنابراین باید به شکل سنجیده شده و بدور از خطا روی داده ها کار کرد و این روش تنها با استفاده از سیستم های کامپیوتری  و نرم افزار های مطرح امکان پذیر است.

 

 

انجام پایان نامه در مرحله محاسباتی شاید در نگاه اول کار سخت و دشوار باشد ولی چناچه در مورد نرم افزارهایی که می توانند شما را در این زمینه کمک کنند آگاهی داشته باشید دیگر از این مسئله به دشواری یاد نمی کنید. نرم افزار spss جز نرم افزارهای بسیار کاربردی است و در پایان نامه ها و تحقیقات تقریبا به عنوان نرم افزار اصلی جهت تجزیه و تحلیل استفاده می شود و با نرم افزارspss جهت بهره برداری در فصل های انتهایی یک طرح تحقیقاتی می توانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید. در فصل های تجزیه و تحلیل با نرم افزارspss در تحلیل و نتیجه گیری از داده ها می توان به شکل سنجیده تری از خروجی های گرفته شده استفاده کرد. نرم افزارspss دارای یک مجموعه از برنامه های کاربردی است که به وسیله کاربران اطلاعات لازم از داده ها، آنالیز ها و پرسش نامه های تحقیق و غیره را به شکل خام گرفته با اعمال تغییر و توسط  فرد به شکل خروجی های مد نظر او به صورت گراف ها، مدل ها، نقشه ها، جداول و... تحویل می دهد

محقق و یا دانشجو با بکارگیری نرم افزارspss در تحقیقات خود به شکل مستقیم می تواند به نتایج دلخواه رسیده و از خطاهایی که در حالت دستی محاسبات به دست خواهد آمد دوری کند. همینطور هر چند بار که نیاز باشد به تکرار محاسبات اقدام کند.

همانطور که گفته شد در انجام پایان نامه های رشته مختلف چه در رشته و گرایش های فنی و مهندسی و چه علوم پایه، استفاده از نرم افزارspss جز ضروریات اصلی می باشد.

 

نویسنده: حاجی زاده

منبع: editexperts.ir