سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایان نامه | پایان نامه - پایان نامه دکترای مدیریت

رشته مدیریت یکی از شاخه های رشته علوم انسانی می باشد و همانطور که از نام آن مشخص است این رشته با تمام رخ داد های موجود در یک فرآیند که باید در جهت کامل وبی نقص بودن هدایت و مدیریت شوند در ارتباط است و این نکته در انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت دانشجو را راهنمایی میکند.

 

 

رشته مدیریت شامل زیر مجموعه ای از گرایشات مختص این رشته است که هر دانش پژوه موظف است تا در مقطع کارشناسی ارشد پایان نامه و در مقطع دکترا رسالهمربوطه  را در پایان دوره تحصیل خود و با گرفتن راهنمایی و مشاوره از استاد راهنما و مشاوران  ارائه دهد.

 

یک دانشجوی رشته مدیریت البته در تمامی گرایشات آن به عنوان یک مدیر تحصیل کرده و با تجربه در ضمن تحصیل و پس از فارغ التحصیلی باید بتواند امور مربوط به مدیریت از جمله مدیریت تخصصی مربوط به گرایش خود را تنظیم و اداره کند.

این نکته مستلزم این می باشد که فرد در دوران تحصیل خود تمام تکنیک و دروس تخصصی را فراگرفته باشد و با انتخاب درست موضوع  پایان نامه تمام سعی خود را در جهت موفقیت پایان نامه مدیریت کرده باشد.

 

رشته مدیریت به دلیل داشتن گرایشات مختلف شامل عناوین درسی مشترکی می باشد که به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

آمار و کاربرد آن‌ در مدیریت‌،  کامپیوتر و کاربرد آن‌ در مدیریت، تحقیق‌ در عملیات‌، اقتصاد کلان‌، اقتصاد خرد، روش‌ تحقیق‌ درمدیریت‌ و... .

 

ازجمله نرم افزار های آماری و تخصصی این رشته و گرایشات آن که در نگارش و انجام یک پایان نامه تخصصی مورد نیاز است:

spss, eviwes, statta, rizrel, a mous, smart pls, matlab, mini tab

می باشد که استفاده از این نرم افزار ها باعث کامل بون یک پایان نامه می شود.

همچنین مجموعه ی ادیت اکسپرتس با کمک تیمی مجرب از متخصصین و کارشناسان در زمان کم و کیفیت عالی خواسته شما را برای انجام این مهم محقق می سازد. 

 

نویسنده: حاجی زاده

منبع:  editexperts