سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های کلی پروپوزال مورد تایید دانشگاه ها و موسسات آموزشی

ویژگی های کلی پروپوزال مورد تایید دانشگاه ها و موسسات آموزشی

پیش از آغاز نگارش پروپوزال دانشجویان باید با مسائلی چون انتخاب موضوع و آشنایی با پایگاه های اطلاعاتی, نحوه تدوین عنوان طرح, تدوین بیان مسئله, قلمروهای تحقیق و چگونگی موضوع شناسی جهت تدوین نهای پروپوزال آشنایی اندکی داشته باشند تا بتوانند موضوع خود را به درستی انتخاب نموده و در تدوین محتوایپروپوزال خود با مشکل مواجه نشوند.

 

             

 

اصول اولیه و یکسان نگارش پروپوزال

  • تدوین پروپوزال با کیفیت و قابلیت تایید محتوا و بار علمی در گروه آموزشی مربوطه
  • استفاده از منابع جدید و مقالات روز دنیا در تهیه و تدوین محتوا و متن پروپوزال
  • فرمت گذاری دقیق و صحیح پروچوزال مطابق با فرم پروپوزال دانشگاه مربوطه

این سه مورد جز مواردی هستند که در تمامی پروپوزال ها و برای تمامی دانشگاه ها, بسته به ضوابط و قوانین دانشگاه, باید از طرف دانشجو رعایت شوند.

در پایان نامه آموزش اصول علمی انجام پژوهش و ارائه آن در یک قالب و ساختار مدون و نیز روند صحیح و منطقی نگارش پروپوزال و انجام پایان نامه از جمله اهدافی است که انتظار می رود دانشجویان پس از تحصیلات تکمیلی خود به خوبی قادر به انجام و اجرای آن باشند. به وجود آمدن مشکل در تهیه و تدوین پروپوزال و به چالش  کشیده شدن دانشجویان در آن مقطع زمانی قطعاً برای آنها بسیار سازنده و آموزنده خواهد بود چرا که با چگونگی مواجه با مسائل و مشکلات و رفع آن عملاً آشنا می شوند.

درست است که تهیه و تدویت پروپوزال در حقیقت در یک بازه زمانی کوتاه اتفاق می افتد اما لازم است به این مسئله دقت داشته باشید که پروپوزال در واقع پیشنهاد اولیه و اساسی یک پروژه بوده و به منزله نقشه های محاسباتی ساختمان است, چنانچه با دقت و با محاسبا دقیق طراحی شده باشد پژوهشگر در انجام مراحل بعدی و اجرای پایان نامه خود با مشکل اساسی مواجه نخواهد شد.

انجام پروپوزال

سفارش پروپوزال