سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایان نامه شیمی آلی

انجام پایان نامه شیمی آلی

شیمی آلی عنصرهای مواد آلی مانند عناصر کربندار، نیتروژندار و مواد اکسیژندار را بررسی می کند. مواد آلی حاصل تجزیه جانوران و گیاهان هستند و از آنها در صنعتهای بسیاری مانند رنگ سازی، مواد غذایی، پوشاک، پتروشیمی، داروسازی، پزشکی، کاغذ، مصالح ساختمانی و ... استفاده می کنند. دانشجویان این رشته با مباحثی نظیر پیوندهای کووالانسی، یونی، آلکانها، کلروفلوئورو کربن ها، مشتقات هالوژنی و ... سروکار دارند و به طور کلی باید به تمامی مباحث شیمی علاقه داشته باشند تا بتوانند در این رشته موفق شوند.

پایان نامه شیمی آلی


دانش آموختگان این رشته به علت کاربرد شیمی آلی در زمینه های فراوان، در زمینه های زیادی بازار شغلی دارند. به عنوان مثال در ساخت کاتالیزورها، بخش مهندسی شیمی پلیمر، آزمایشگاههای کنترل کیفیت، صنایع رنگ، مراکز تحقیقاتی داروسازی و مواد آرایشی و بهداشتی، صنایع نفت و پتروشیمی می توانند مشغول به کار شوند.
برخی از دروس شیمی آلی عبارتند از روشهای سنتز آلی، طیف سنجی آلی، الکتروشیمی پیشرفته، کریستالوگرافی، شیمی آب، شیمی و تکنولوژی نفت، شیمی و تکنولوژی چرم، الکتروشیمی صنعتی، شیمی آلی فلزی، شیمی حالت جامد، اصول بیوشیمی، شیمی دارویی، شیمی هیتروسیکل، کروماتوگرافی، بیوشیمی فیزیکی و روشهای ساختار و عمل بیولوژی. در مقطع دکترا به دروس سنتز پلیمرها، شیمی محاسباتی و سنتز نامتقارن پرداخته می شود. دانشجویان دکترا و ارشد رشته شیمی آلی برای انجام پایان نامه خود ابتدا باید به مهمترین گام پایان نامه یعنی انتخاب موضوع فکر کنند. نگارش پایان نامه دشواریهای خودش را دارد و بسیاری از دانشجویان را با انبوهی از سوالات و مشکلات مواجه می سازد. به منظور گرفتن مشاوره و یا سفارش پایان نامه با ما تماس بگیرید و یا برای آشنایی بیشتر با نحوه کارمان از سایت ما دیدن نمایید.

نمونه های موضوعات پایان نامه رشته شیمی آلی

-    واکنشهای ایزومرهای آلدول و مایکل با استفاده از پرولینهای مشتق سازمان دهنده
-    پیش بینی تئوری سرعت فراصوتی در ترکیبات مایع آلی
-    اکسید شدن اسید چرب و ضرر آن برای بیماران قلب- عروقی
-    بررسی ساختار و پیوند شیمیایی مولکولها و کریستالها
-    مطالعه ای درمورد شیمی سه بعدی اجزای کربن
-    توزیع و رشد سولفوریک اسید و اجزای آلی اکسید شده
-    پیوند چندزنجیره ای اسید چرب و ارتباط آن با محصولات طبیعی
-    رشد کوانتومهای نقطه ای با استفاده از خاصیت تبخیر شیمیایی فلزات آلی

منبع: پایان نامه شیمی آلی