سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش چاپ مقاله

امروزه دانشجویان علاقمند به کارهای پژوهشی و تحقیقاتی تلاش می کنند تا مقالات علمی خود را در مجلات علمی چاپ کرده و به نام خود به ثبت برسانند. زمانی که یک پژوهشگر آموخته ها و دستاوردهای علمی خود را در اختیار دنیا قرار می دهد به پیشرفت علم و همچنین پیشرفت خودش کمک بزرگی می کند.

سفارش چاپ مقاله

چاپ مقاله در ژورنالهای علمی برتر دنیا می تواند کمک خوبی به دانشجویان در زمینه های مختلفی از جمله بورس تحصیلی و پذیرش در مقطع دکتری و به اساتید در افزایش رتبه علمی و حقوق و... کند. زمانی که مقالات شما در ژورنالهای  اینترنشنال چاپ می شوند خواهید دید که فرصتهای علمی بیشتری برای شما اتفاق می افتد. همانطور که می دانید آی اس آس یا موسسه اطلاعات علمی اعتبار مقاله ها را از سرار دنیا می سنجد و نقاط ضعف و قوت آنها را در تمام زمینه هابه شکلی بی طرفانه بررسی می کند. این موسسه علمی را یوجین گارفیلد تاسیس کرده است. این موسسه کمک می کند بدانیم کدام مقالات بیشتر دیده شده اند.
برای آگاهی از اعتباری که آی اس آی به مقالات می دهد بهتر است سایت تامسون رویترز را بررسی کنید. هردوهفته یکبار لیست مقالات و ارزابی آنها در این سایت به روز می شود. با ما می توانید از مشاوره نگارش متون پژوهشی، ترجمه تخصصی، ویراستاری فنی و زبانی به فرمت استاندارد هر ژورنال بهره مند شوید. متخصصین ما با آگاهی از اطلاعیه های سایت مجلات علمی و آخرین لیست سیاه وزارت علوم و تحقیقات و فناوری آماده ارسال و چاپ مقالات شما در مجلات برتر علمی دنیا می باشند. ما مقالات شما را به ژورنالهای معتبرو مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری با کمترین زمان از دو هفته تا یک ماه ارسال می کنیم. ژورنالهایی مانند:
Thomson Reuters – Elsevier – Springer –IEEE- Taylor & Francis
.